27.07.2013

Raport Smackdown 26/07/2013

Aby przeczytać raport Smackdown kliknij''Czytaj Więcej''

Do ringu już wchodzi CM Punk który ma w ręku mikrofon, mamy powtórkę z RAW gdzie został zaatakowany przez Brock'a Lesnar'a, Punk mówi, to już jest oficjalne dostałem to co chciałem walkę na SummerSlam The Best vs The Beast, od zeszłego poniedziałku ludzie pytają mnie czy boje się Brock'a Lesnara? czy jestem wstanie z nim stoczyć walkę, odpowiadam im że jestem zdolny do tego i nie boje się Bestii, mówi teraz o Paul'u Heyman'ie który przez osiem lat nie był tylko jego najlepszym przyjacielem lecz także mentorem, nauczycielem, nauczył mnie bardzo wiele rzeczy na temat bycia sobą, lecz on tylko mnie manipulował i nienawidził, dlatego tak bardzo chce stanąć do walki z Brock'iem Lesnar'em na SummerSlam, największą słabością Brock'a Lesnar'a jest sam Paul Heyman, nie będę stać tu i udawał że Paul pokazał mi drogę do WWE, ale nie pokazał się z dobrej strony zdradzając mnie, Paul sam chciał tego wszystkiego żebym walczył z Lesnar'em na SummerSlam chciałeś tego to masz, na SummerSlam to ja skopie mu twarz i będę robił to w kółko i w kółko i w kółko... Na ring wychodzi Fandango u boku Summer Rae, wchodzi do ringu a Punk go atakuje mikrofonem i zaczyna obkładać pięściami, po chwili mamy GTS, Punk wychodzi z ringu śmiejąc się z Fandango i tak kończymy ten segment.

Komentarze (2):

27 lipca 2013 13:05 , Anonymous Anonimowy pisze...

Zajebisty raport, oby tak dalej to ten blog będzie bardzo dobry

Pozdrawiam
bartek43

 
7 kwietnia 2014 07:02 , Blogger Show off AJ Lee pisze...

mr michu to dziwka

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna